Сьогодні я ще провела два уроки в паралелі з теми "Сполучення йо, ьо", в першому, 5-А класі, працювати було важкувато, бо сьогодні в них проходив після уроків позашкільний захід, і вони були дуже емоційно збуджені очікуванням. Кожен клас демонстрував своє підприємство у когось це було кафе, у інших салон краси, ще кондитерська, кінозал, навіть проводили весілля. У моєму 5-Б класі набагато краще працювати, вони більш виховані та розумніші, але й тут знайшлись такі двоє учнів, що нічого не писали на уроці, хоча я постійно їм нагадувала, що треба працювати, викликала до дошки, а вони так і не написали нічого у своїх зошитах. Інші, як завжди, мене радують, тягнуть руки, щоб відповідати, і звісно, отримують від мене гарні оціночки.
Олено, називайте документ правильно: "план-конспект". Обов'язково подавайте проект усіх записів на дошці та в зошитах учнів!!!
ОтветитьУдалить