пятница, 15 ноября 2013 г.

Другий тиждень минув. Цього року я вже не хвилююсь, коли проводжу уроки. Я стала більш впевненою з учнями, і мені навіть сподобалось бути вчителькою. Мій погляд на дітей змінився, мабуть тому, що я стала мамою, в моєму серці з’явилося кохання до дітей, а без нього бути вчителькою не можливо, тількі воно дає стільки терпіння.
У понеділок я провела в паралелі два уроки з теми «Правила вживання букви ь». Я вчила учнів розпізнавати орфограми й обґрунтовувати їх за допомогою правил; пояснювати невживання букви ь у словах, де він не ставиться, наводити приклади; помічати і виправляти орфоепічні помилки у своєму мовленні й мовленні однокласників; дотримуватися правильної вимови твердих і м’яких приголосних в усному мовленні і під час читання; правильно відтворювати на письмі тверді та м’які приголосні. У 5-Б класі пройшов краще урок, тому що дітки у ньому більш розумні, старанні та виховані. Та у 5-А класі я спочатку провела урок і на другому я почувалась впевнено та настроєна на гарну роботу на уроці. Але усього, що запланувала, не в одному класі, дати не встигла.
У  вівторок я проводила урок з теми: «Правила вживання букви ь. Орфоепічна помилка (практично).» і цей самий я дала у четвер в іншому класі. На цьому уроці учні розвивали практичні навики правопису м’якого знаку і перевіряли здобуті знання, написав самостійну роботу.
У четвер ще проводила урок з теми: «Приголосні дзвінкі та глухі», на якому формувала вміння і навички характеризувати приголосні за наявністю голосу і шуму, відрізняти, коли уподібнюються звуки, а коли ні.
Конспекти моїх уроків:
11.11.13 мова
12.11.13 мова
14.11.13 мова


1 комментарий:

  1. Олено, рефлексію бачимо. Тепер будемо раді побачити КОНСПЕКТИ та САМОАНАЛІЗИ, ВИСНОВКИ після уроків-СПОСТЕРЕЖЕНЬ.
    Адже потрібно демонструвати і методичний рівень вашої роботи.

    ОтветитьУдалить