Другий тиждень минув.
Цього року я вже не хвилююсь, коли проводжу уроки. Я стала більш впевненою з
учнями, і мені навіть сподобалось бути вчителькою. Мій погляд на дітей
змінився, мабуть тому, що я стала мамою, в моєму серці з’явилося кохання до
дітей, а без нього бути вчителькою не можливо,
тількі воно дає
стільки терпіння.
У понеділок я провела в
паралелі два уроки з теми «Правила вживання букви ь». Я вчила учнів
розпізнавати орфограми й обґрунтовувати їх за допомогою правил; пояснювати
невживання букви ь у словах, де він не ставиться, наводити приклади; помічати і
виправляти орфоепічні помилки у своєму мовленні й мовленні однокласників;
дотримуватися правильної вимови твердих і м’яких приголосних в усному мовленні
і під час читання; правильно відтворювати на письмі тверді та м’які приголосні.
У 5-Б класі пройшов краще урок, тому що дітки у ньому більш розумні, старанні
та виховані. Та у 5-А класі я спочатку провела урок і на другому я почувалась
впевнено та настроєна на гарну роботу на уроці. Але усього, що запланувала, не
в одному класі, дати не встигла.
У вівторок я проводила урок з теми: «Правила
вживання букви ь. Орфоепічна помилка (практично).» і цей самий я дала у четвер
в іншому класі. На цьому уроці учні розвивали практичні навики правопису м’якого
знаку і перевіряли здобуті знання, написав самостійну роботу.
У четвер ще проводила урок
з теми: «Приголосні дзвінкі та глухі», на якому формувала вміння і навички
характеризувати приголосні за наявністю голосу і шуму, відрізняти, коли
уподібнюються звуки, а коли ні.
Олено, рефлексію бачимо. Тепер будемо раді побачити КОНСПЕКТИ та САМОАНАЛІЗИ, ВИСНОВКИ після уроків-СПОСТЕРЕЖЕНЬ.
ОтветитьУдалитьАдже потрібно демонструвати і методичний рівень вашої роботи.